zondag 24 februari 2019

Nog meer Wonderful Romance !

In mijn vorige berichtje vertelde ik al dat de stempelset Wonderful Romance mijn favoriete stempelset uit de voorjaarscatalogus is. 
Hierbij nog een kaartje gemaakt met deze stempelset en de bijpassende thinlits. 


Afgelopen zaterdag gaf ik een workshop met deze stempelset/thinlits en uiteraard had ik voor mijn workshoppers een leuk presentje gemaakt.  De inhoud is een reep chocolade, als dat geen smullen is !!



De Wonderful Romance stempelset en thinlits kosten samen 62,00 euro. Tot 31 maart 2019 mag je dan ook nog een gratis product uit de Sale-A-Bration folders (zie rechter zijkolom) uitzoeken. 
Mocht je vragen hebben of deze bundel willen bestellen, stuur mij dan een mailtje b.weideveld@hetnet.nl
Ik vind het leuk om jouw bestelling te verzorgen. 

Groetjes Berdien



3 opmerkingen: