zaterdag 4 maart 2017

Bloghop "Lentekriebels"


Gezellig dat je even een kijkje komt nemen bij de bloghop van de Creatieve Harten !! Deze keer staat de lente centraal. 
Als ik aan de lente denk, denk ik aan het eerste zonnetje, lammetjes in de wei, narcissen, maar Pasen is voor mij ook helemaal voorjaar !!
En dus heb ik een heel leuk paasmandje voor jullie in de aanbieding. 


Ik heb het mandje gemaakt met behulp van de Window Box Thinlits Dies. 
De bloem en de blaadjes zijn gemaakt met respectievelijk de Succulent framelits dies en de Flourish Thinlits. 
Bovenop het hengsel maakte ik een leuke strik en een labeltje met daarop Vrolijk Pasen. 
Het mandjes vullen met wat veertjes e.d., lekkere paaseitjes erin en klaar is je paasmandje !!

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit projectje. 

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door door op de volgende knop te klikken.

Het volgende blog is van Eveline. Zij heeft ook weer iets heel moois gemaakt.


Groetjes Berdien



12 opmerkingen: