woensdag 25 januari 2017

Stampin'Up Succulent Garden

Eén van de mooiste papierlijnen uit de voorjaarscatalogus van Stampin'Up vind ik de Succulent Garden designpapier. Het zijn van die heerlijke lente-kleurtjes waar je echt vrolijk van wordt !
Ik heb er onderstaande projectjes mee gemaakt. In de doosjes zitten merci-chocolade reepjes. Echt heel leuk om weg te geven.


Wil jij ook creatief aan de slag met dit schitterende papier, dan heb ik onderstaande aanbieding voor jou !! Let op deze aanbieding is alleen geldig bij mij en dus niet bij andere Stampin'Up demonstratrices. 

Eén set papier (6 vellen dubbelzijdig papier van 30x30cm, dus 12 dessins ) voor 6,75 euro.
Op onderstaande foto's zie je zowel de voorkant als achterkant van het papier.


Koop je twee sets van dit papier (12 vellen dubbelzijdig papier van 30x30cm) voor 13,50 euro dan ontvang je 6 vellen A4 kaartkarton in bijpassende kleuren geheel GRATIS !!!!


De prijzen zijn exclusief verzendkosten. Het papier kan alleen via brievenbuspost verstuurd worden als de grote vellen papier door midden gesneden mogen worden. Anders pakketpost.
Deze aanbieding is geldig t/m 20 februari 2017.

Wil jij dit prachtige papier bestellen, stuur mij dan een mailtje:  b.weideveld@hetnet.nl.

Groetjes Berdien Weideveld







1 opmerking:

  1. Inderdaad heerlijke kleurtjes Berdien, kom maar op met de lente zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen