zondag 8 januari 2017

Luchtballonnen !!

In mijn vorig blog-berichtje zag je al heel veel voorbeelden met de nieuwe luchtballonnen-stempelset van Stampin'Up ! 
Vandaag heb er nog een paar voor jullie !!

Ik maakte twee leuke kado-tasjes en een drietal kaarten.


Het kleine kado-tasje is gemaakt mbv het gift-bag punchboard. 
De bruine kadotasjes zijn te bestellen bij Stampin'Up en deze kun je dan naar eigen idee pimpen.


Twee verjaardagskaarten en een bedankt-kaartje. Altijd handig om op voorraad te hebben. 


Ben jij na het zien van al deze leuke voorbeelden ook helemaal weg van luchtballonnen ? Je kan de set (stempels + stansjes) bij mij bestellen.
De set kost 54,75 euro. Vul het bedrag aan tot 60,00 euro (met bijvoorbeeld de bruine kado-tasjes, 10stuks voor 7,50 euro) en je mag het door mij gebruikte luchtballonnen-papier er gratis bij bestellen !!! 

Alleen de stempels bestellen ? Dat kan ook. Deze zijn 25,00  euro.

Interesse ? Stuur mij een mailtje b.weideveld@hetnet.nl. Ik verzorg je bestelling graag. 


(12 vellen dubbelzijdig 30x30cm, 2 vellen van ieder dessin).

Groetjes Berdien





Geen opmerkingen:

Een reactie posten