zaterdag 9 april 2016

I'm lost without you

Twee weken geleden kwam ik deze mooie fotolijst tegen bij de Lidl. En dat slechts voor 2,99 euro !! Nou daar kan ik wel iets mee !
Kijk maar eens !


Ik heb de glasplaat eruit gelaten zodat ik op de 'mini-layoutjes' wel dingen verhoogd kon opplakken. 
Op de foto hieronder is dat iets beter te zien.


Ik gebruikte de volgende materialen van Stampin'Up:
- Designpapier Going Places
- Stempelset Perfect Pennants 133230
- Stempelset Gloing Global 140748
Inktpads Zwart, Lost Lagoon en Read Red

Mocht je geinteresseerd zijn in één of meerdere van deze materialen , stuur mij dan een mailtje (bemmeltje123@gmail.com) voor meer info en bestellingen. 
Bij je eerste bestelling neem ik de verzendkosten voor mij rekening. 

Fijn weekend verder !!

Groetjes Berdien

1 opmerking: